Fredag! You know you like it!

Så var det fredag igen. Det känns la gött?  Har precis varit och besökt min favoritaffär, nämligen systemet. Jag inhandlade billig öl och en flaska morgan (till styris). Efter att jag varit på systemet så väntade donken. Jag ska även nämna att jag hade tre andra schleta jävlar med mig. Skitpåsen, hans bror och Mattias var med. Väl på donken tryckte jag en el maco grande meny med plusmeny och extra cheeseburgare. Det var så fruktansVÄÄÄÄÄÄÄRT!!! Jag fick även med mig en ballong därifrån som nu sitter på styris dörr. Hoppas han blir glad för den och att något barn blir mycket besviken och ledsen för att det inte finns ballonger så det räcker!

Nu några minuter efter att jag skrivit första delen här på bloggen så dyker styris upp här i mitt rum och vrålar efter öl och går sedan in till sig och hämtar ett paket korv som han sätter sig och käkar i min soffa! Han är ett schlet och det gillar vi 😛 Jag ska joina honom nu! /Otze

Ett svar to “Fredag! You know you like it!”

  1. HAHA JAG ÄLSKAR’T!

Kommentera

