Tillbaka från de döda?

JAAAA! Jag vet! Jag är värdelös! Berätta något för mig som jag inte redan vet! Det är fan sämst av mig att jag inte skrivit här på länge. Men jag kan försöka förklara mig, eller nej det ska jag inte. Jag behöver inte förklara mig för någon. Jag är vuxen och gör precis vad jag vill (ok.. jag är inte vuxen och det var min mamma som sa till mig att jag inte fick skriva här. Har haft utegångsförbud hela julledigheten och har inte fått någon veckopeng what so ever). Men nu är jag back in the game! Har befunnit mig i Uppsala i lite mer än en vecka nu och jag har redan hunnit supa mig full ett antal ggr så jag jag har glömt av hälften av dagarna. Så nu är jag hemma! 🙂

Som Skitpåsen redan har nämnt så var det nationsrunda igår. Min plan var att ta en öl på varannan nation. Inte helt oväntat blev det inte riktigt så. Hur som helst så var det sjukt trevligt, även fast jag var trött som ett as och ja jag blev allt full. Jag kanske inte märkte att jag va särskilt full igår, men i morse när jag vaknade så tog jag en titt på min diskbänk och vad ser jag där? Jo en hög med disk, socker, salt och OST! Jag blev först lite förvånad och undrade vad fan som hade hänt men strax därpå kom jag ihåg hur det hela hade gått till. Jag ska försöka måla upp en bild av det hela.

Jag kommer in genom dörren till mitt lilla pojkrum, smäller igen dörren bakom mig, låser och snubblar runt bland mina skor samtidigt som jag försöker ta av mig skorna som jag har på mig. Efter lite support från hallväggen och garderoben är jackan och skorna avtagna och slängda på golvet. Jag tror att jag vid detta tillfälle mummlar till mig själv något i stil med ”jagfs ärjh hungrighmmpf” , så jag tar två kliv mot kylen, öppnar den och sträcker in handen efter osten!!!!!!!!! MEN något händer på vägen, handen får nämligen syn på en liten burk med hackad paprika i, som jag och Styris haft till tacos tidigare under dagen, och utan förvarning så trycker handen in en näve röd paprika i munnen på mig! Munnen svarar: ”VÄÄÄÄÄÄRT”. Efter detta så plockar handen fram osten och börjar hyvla. Jag är ju egentligen inte hungrig utan bara trött men jag trycker i mig en jävla massa skivor i alla fall. Sedan minns jag inte riktigt i detalj hur jag tog mig upp i sängen. Men jag är jävligt säker på att jag slocknade rätt snabbt. /Otze

Såhär fint såg det inte ut på min diskbänk.

Kommentera

