Lite om igår…

Igår va galet. Det var fredag. Det var filmvisning. Det var bubbel. Det var Värmlands. Det var Väl-com 2009’s officiella adjö. Det var helt fullkomligt galet roligt.

När man vaknar upp på golvet med blod runtomkring sig är det inte lika skoj dock. Då kändes det verkligen som att man nått någon sorts botten. Hur kunde detta ske egentligen?
Vi spolar tillbaka klockan till gårdagen… På Värmlands gjorde jag 2 saker. Det ena var att dansa. Fan va vi dansade. Jag minns att jag och Otze körde ”dansa in i random ringar”-leken och jag minns även att folk vart vääääldigt sura på oss. Den andra saken jag gjorde var att springa mellan de olika barerna och dricka sprit (tequila eller mintu). På efterfesten halsade jag bubbel tills jag spydde (på mig själv) och sen vinglade jag hem. På vägen hem tappade jag bort mig många gånger och jag har ingen aning när jag kom hem. Vad jag tror hände var att jag måste ha snubblat på golvet när jag kommit hem och slagit upp hakan och sedan somnat. Illa. Riktigt fucking illa!

Förutom att jag typ skäms arslet av mig så är jag ändå nöjd med kvällen och filmen, som jag lagt ner så mycket arbete på denna höst, uppskattades av många 🙂

//Skitpåsen

Ett svar to “Lite om igår…”

  1. Tokigt bra jobbat med filmen! 😀

Kommentera

