Hösten 2009… kanske bästa.

Uppsala är dött. Ingen är kvar… förutom jag. Varför? Jo, för att jag packar. Det är nämligen så att jag flyttar in med min kära bror till vårterminen som jag äntligen lyckats övertala att komma hit. Det kommer nog bli galet. Nej vadå… inte taggar vi varandra? *host*

I torsdags var supkväll… skräll. Vi började dagen med lite motion. Jag och Styris cyklade nämligen ut till stenhagen för att köpa… ehm…mat? Just ja, mat. Sen att systemet låg typ bredvid är ju bara en bonus. Vi kom på den briljanta idén att handla öl och använda vår nyiköpta pulka som korg. Gänget på bolaget tyckte också det var en bra idé.

Sedan satte vi oss och söp hos Johan… när Johan skulle in till stan en sväng på nation vägrade gänget gå så vi satt glatt kvar hos Johan, drack kopiösa mängder alkohol… lyckades tyvärr ha sönder Johans säng. 😦 Dock fungerade tydligen mina utlånade fantasyböcker ypperligt som sängupphållare. Jag är lite förvånad att han inte använde min 360 istället.

Roliga skyltar är bra! Här är kanske det mest absurda jag sett… kan ni gissa vad den ska varna för?

Ja! Ni gissade såklart rätt. Skylten varnar för ”brant backe ner till krododilhål” =)

Jag vill passa på att tacka alla för en grym termin. Mycket nytt folk trillade in i stan som har varit väldigt roligt att lära känna.

Tackar,

/Skitpåsen

Ett svar to “Hösten 2009… kanske bästa.”

  1. Oelpulkan ar sa javla klassisk.

Kommentera

