Farväl!

Och så tar jag och styris farväl av vårat kära flogsta. Det är dags att åka hem och fira jul och det ser ut som det kan bli en vit jul i år vilket är totalt jävla sönder värt! En dag som denna vill jag egentligen bara vara ute och gå. Naturligtvis med en flaska sprit i ena handen, en keböl i andra och en ryggsäck fylld med öl. Men vi ska snart sätta oss i en bil och trängas resten av dagen. Helt jävla underbart! Men nej jag är inte bitter jag ska ju hem och träffa andra fulla människor som inte är studenter 😛

Keböl-crew kommer ju för övrigt att befinna sig i Uppsala på nyår så alla ni som är kvar bör akta er! Vi kommer att SKRIKA! För övrigt ska jag försöka att skriva lite på bloggen nu i jul för att hålla folk lite uppdaterade om vad som sker hemma. Men det lär vara det gamla vanliga dvs fylla, men det gillar ni! 🙂 / Otze

Kommentera

