Helgen då Uppsala slapp undan

Vi vet att det är helg och vi är medvetna av att ingen av keböl-crew var ute igår och satte standrad. Jag talar för oss alla när jag säger att vi skämms. Men jag tror att uppsala stad uppskattade att vi höll oss hemma igår så det var lite tystare, lugnare, spyddes mindre och ja det var nog helt enkelt en bättre stad. De enda som nog inte var riktigt nöjda var nog de som jobbade på Johannes-grillen som stod och väntade sent in på småtimmarna på att vi skulle dyka upp, men det gjorde vi ej. Jag kan även meddela att, as far as I know, så kommer ingen av oss att deltaga ikväll heller. Men den som väntar på något gott..

För övrigt ser jag att det är någon form av ljus som skiner in genom mitt fönster nu. Vad fan är det? Kan det vara det där som folk har pratat så mycket om? Sol? Nej det kan det inte vara. Jag får nästan gå ut och undersöka saken när jag promenerar bort till ebc för att sätta mig och köra ned huvudet i böckerna. Är ni i krokarna lär ni garanterat höra det berömda Otze-vrålet!

Eftersom jag är så sjukt sugen på snö och så gärna lägger upp bilder på mitt vackra jävla tryne så bjuder jag här på en bild jag varit nere och grävt fram i arkivet (läs soprummet). / Otzeman

2 svar to “Helgen då Uppsala slapp undan”

  1. Pffft Billabong….. materialspelare.

  2. haha… något sorts ljus 😉

Kommentera

