Styris ville se New Moon… undrar varför?

I flera veckor har han tjatat… varje dag… ”New moon!!!! New moon!!! New moon!!!”. Jag började fundera varför han så gärna ville gå och se denna flickfilm. Tills jag gjorde en enkel googling på new moon och fick upp denna:

Fy på dig Styris!!!!

Nu flyr jag landet och åker hem till Finland och jobbar lite… fan va nice med nykter vecka… eller janå… igår va väl inte 100% nykter…eller jo, typ en kvarting vodka och lite tequila måste ju ändå räknas som vit kväll? Eller?

So long suckers!!!

//Skitpåsen

3 svar to “Styris ville se New Moon… undrar varför?”

  1. Nu får jag ju nästan lite dåligt samvete för att jag aldrig gick och såg den. Men jag kompenserar med att den är min nya skrivbordsbakgrund =)

  2. Hahah klockren XD

  3. dåligt av keboel att missa en kvälla denna!!! (fredag)

Kommentera

