Sentimental skit!

Klockan är nu  06.40 och jag har varit ute och sprungit och ska snart äta frukost. När jag var ute och sprang så insåg jag att det snart är dags att fara hem för lite julfirande. Jag kan då inte låta bli att tänka på hur fort den här hösten har gått här i Uppsala. Det suger lite faktiskt men shit vad jävla roligt jag har haft det! Jag visste inte riktigt vad som väntade när jag flyttade till Uppsala men som sagt det har visat sig vara så grymt! Att vakna kl halv sju på morgonen med ett leende på läpparna och traska iväg till skolan för att göra en tenta, dugga eller för att bara snacka skit en hel dag har på något sätt varit overkligt!

SÅ jag vill ta tillfället i akt och tacka alla som jag överhuvudtaget har träffat på under min tid här och som på så sätt har varit delaktiga i att jag vaknar med ett leende på läpparna (nästan) alla dagar och detta  har ju bara varit första terminen, så det kan ju bara bli bättre! TACK ALLA!

Ja jag är medveten om att detta är ett seriöst inlägg och att jag kanske förstör hela grejen. Men jag kan garantera er att det kommer att komma flera oseriösa, dumma, fula och korkade inlägg  / Otze

Ett svar to “Sentimental skit!”

  1. Och inte blir det tråkigare heller =) I LOVE IT!
    //Skitpåsen

Kommentera

