I vilken jävla ände skall jag börja?

I går eller kanske även i dag om man när noggrann var the crew på en fett epic jävla Värmlands! Jag är medveten om att detta är en blogg som mestadels skall drivas av inlägg på fyllan, men oroa er icke. Jag är redo för en vända till på dansgolvet om vi mäter promille halten (jag dansar aldrig nykter). Efter att ha dansat, svettats, röjt, stuffat och skakat min rumpa riktigt ordentligt i ca tre timmar är jag nu redo för nödslakt. Kvällen innan vore så mycket bättre utan dagen efter. Det är söndagsflöt hemma hos mig som vanligt. Jag har börjat städa lite. Men tillbringar den mesta av tiden med att gå runt i en cirkel och svära över min dåliga personliga utveckling frysa och lukta illa. Likt förbannat kan jag inte slå bort känslan av att jag trivs så gott med mitt liv!!

Tack för i går motherfuckers!

2 svar to “I vilken jävla ände skall jag börja?”

  1. Jag såg inte Påsen på Värmlands, var han ens där eller lyckades han däcka innan ni kom dit?

  2. haha nej… spenderade istället den tiden med att spy 😉

Kommentera

