Gott?!?!

Att prata gott? Att vara gott? Kan man vara gott? Du kanske tycker att det är felformulerat men NEJ så är det ej! Att vara gott är så rätt så rätt! Jag är gott just nu! Jag blir väckt av lillponken vid 10-tiden och innan jag vet ordet av så är han ute härifrån. Antingen lämnade han en hemsk lukt efter sig eller så har jag börjat vakna till liv och insett att det faktiskt luktar sjukt dåligt här inne och att jag är en bidragande faktor! BAKSMÄLLA ÄR NTE OK! 🙂

Hur som helst är det ju lördag idag, det vet ni!!!!! Jag sitter och pratar med skitpåsen på msn samtidigt som jag läser i min sångbok, att jag lyckades få med den hem igår är ju faktiskt ett mirakel i sig! För övrigt diskuterar vi var fan vi ska supa idag. Ja det är vårat största problem.  Alla vet att vi ska supa!!! Det är värmlands som gäller, men var förkrökar vi! (DAVID!?!?!?!). Ähh vi löser det senare för just nu finns det bara en sak on my mind och det är KEBÖL! Skitpåsen som är sämst har lovat att komma hit med keböl och jag sitter som ett litet efterblivet mongo och bara väntar! KEBLÖL! så jävla gott!

Borde kanske nämnt något om gårdagen också men nej jag skiter i det. Det var en bra kväll! Mer än så behöver jag inte säga. Nu ska jag fan ta och hoppa in i duschen, jag ska försöka tvätta bort mitt utseende och det där lagret av personlighet som täcker min kropp. Det blir minsann inte lätt men jag ska göra ett försök! Önska mig lycka till, jag kommer att behöva det! Och för er som gillar att skratta åt folk? Så lägger jag upp en bild på skitpåsen när han är som bäst! Enjoy! / Otze!

2 svar to “Gott?!?!”

  1. Att vara gott…. fan va jag är gott nu! Fan va gott du pratar och fan va gott vi ska ha det idag! 😀

  2. Det skrivs fantastiskt gott.

Kommentera

