Öl – dagen efter

Fy fan alltså… jag mår inte bra. Verkligen inte. Det där med öl var nog inte så bra idé.

Vi lyckades, 4 pers, sänka 10 kannor med öl á 1,8 liter. Det blir en hel del per person. Jag minns inte så mycket efter klockan 22… och då var vi, enligt uppgifter, kvar till typ 12 eller nåt. Jag har dock ett svagt minne att jag åt keböl. Och fick det svaga minnet bekräftat när Martin ringde och fyllde i lite frågetecken. Tydligen hade dom stått och asgarvat åt mig på Rosa Pantern eftersom jag var så packad att jag knappt kunde prata… eller stå upp. Men det var gott, tror jag.

Fan ikväll är det julfest och jag kommer klä mig slampigt… mycket slampigt… och imorgon är det 04 på Värmlands! Galen helg… lukta illa och vara full i 3 dagar är lätt värt!!!

//Skitpåsen

Ett svar to “Öl – dagen efter”

  1. Fan va gött det var! Lite sliten idag dock, var sjukt tungt på labbet. Sliten + dissektion av salamander och groda+ formalinlukt= jobbigt värre! Hur gick det för dig igår otze? Lämnade vi dig på kalmars eller gick du hem?

Kommentera

