Öl

Öl. Blotta tanken av denna livets dryck kan få vem som helst att hurra av glädje. I Keböl-crew gör vi mer än att hurrar.

Jag lovar att om jag skulle ringa till någon av Styris eller Otze och sedan svara med att öppna en öl *kkkpppssshhhttt* skulle dom antingen:

  • bajsa lite i byxan
  • kissa lite i brallan
  • dubblera pulsen
  • skrika som ett mongo
  • eller… göra alla ovanstående samtidigt. Detta alternativ är mest troligt.

Fan va gott det ska bli… levern har redan börjat värma upp. Den vet vad som kommer. Öl. Magen har tömts för att göra uttrymme för ölen. Blåsan har också töjts så att man slipper gå och urinera lika ofta…. för det tar ju bort dyrbar öltid.
Men men… då frågar ni ”Varför töja blåsan när man kan ta med sig ölen till pissoaren sen stå där och häva medans man urinerar?”. Ja men vafan… vi är ju inte så äckliga. Eller jo, det är vi. Fan ikväll ska jag banne mig stå och dricka öl samtidigt som jag pissar!

//Skitpåsen

Kommentera

