Hmm..

Igår fick både jag och styris lite skit för att vi skriver så lite och dåligt på den här bloggen och ja jag kan inte annat än hålla med. Jag anser dock att jag har en del bra ursäkter i att jag antingen är upptagen med att vara full, fet eller äcklig. Ibland kan det tom vara en kombo av dessa som gör att jag inte skriver utan bara ligger här ca 1 meter från datorn och inte orkar ta mig hit för att skriva något. Vad styris har för anledning till att skriva så sällan på bloggen vet jag inte. Men jag kan ju gissa och det kan nog ni också 😛

Helgen närmar sig med stormsteg också och alla vet ju att det är det som vi i kebölcrew lever för. På fredag är det julfest och det ska bli asvärt, sedan på lördag ska vi välta värmlands är väl tanken. Men vi vet nog alla att det slutar med att värmlands välter oss. Fyllan vinner alltid! 🙂

Innan jag stänger ned här och kryper iväg till skolan vill jag passa på att göra lite reklam för Keböl-sittningen som kommer äga rum någon gång i vår! Det är en fest som är ett måste för alla keböl-lovers out there! Peace / Otze

Kommentera

