Ett par dagar senare…

Låt oss då återkoppla lite vad som hände i onsdags. Det var kryssning med KGB…

Ungefärliga förlopp under kvällen:

13:10 – Jag samlar in pengar till biljetterna i bussen i en vacker systemetkasse.
13:25 – Jag tar min första goda öl som jag fick av Martin
15:05 – Baren öppnar, det uppstår kaos i klubben när alla KGB-are ska ha sin öl + jäger
15:20 – Första Jägern + Ölen köpt och borta
15:20-19:30 – X antal jäger och öl intas och minnet börja sakta slinka iväg
19:30-21:00 – Jag klättrar runt i bussen på fyllan som en apa och somnar tillfället med handen för pungen nere vid toaletten.
21:00-03:00 – Dimmig efterfest hos Otze och Styris

Jag lämnar det så utan att gå in på för många detaljer…

//Skitpåsen

Kommentera

