Ilove college =)

Fanva alla är fulla =D Otze skriker ”Seroöst!!!!” och skitpåsen ser ur verkligen ut som en påsen skit! Det finns ju inte! Finns det någon i mitt elle johans rum som inte  är fulla nu så borde de dra åt helvete!

Allt går åt helvete! det skvätter öl! vi lyssnar på min låt (pillmann otze) och det är så gött! Jag prtara underbart! Ken torkar golvet och jag äter pepparkakor.

(Han åt hela pepparkakan i en tugga! //Ken

Och var fan hittade du den ditt cp?

Hur som helst.. dett är en fylle blogg.. jag är har ätit något äckligare än vanligt och jag vet inte om jag gillar det men jag sväljer ned det med en öl. Vi ses i morgon! // KEBÖL!!!!

Kommentera

