Förlåt!

Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte har försökt vara rolig här på bloggen på ett tag men jag har faktiskt en sjukt bra anledning. Jag har varit upptagen med att vara full! 🙂 I helgen hade ju Uppsala fin fint besök av lite folk från Uddevalla och jävlar vad vi söp. Lördagen är näst intill som bortblåst i mitt huvud och det jag minns som bäst ifrån den dagen är när vi gick till systemet innan vi började supa. Men kul hade vi! Ska se om jag kan slänga upp lite bilder från helgen här någon dag när jag orkar och har tid. Tills vidare lägger jag bara upp den här bilden där man tydligt ser hur DJ Friedman (den homosexuella brandmannen), Rolle och Franz  höghöjds tränar för att bli ÄNNU bättre på att supa.

Idag är det ju hur som helst onsdag och då vet ni vad jag har gjort vid det här laget. PRECIS! Jag har tvättat och löptränat. Även fast det känns jävligt bra just nu så lär jag få äta upp det ikväll. Det är ju kryssning idag och jag har en känsla av att the fylla kommer att infinna sig och ta knäcken på mig. Men vem fan bryr sig? haha Sen väntar mattedugga på fredag som jag tänkte plugga inför på torsdag på bakfyllan. Man lär sig bäst då, dvs spyr ned hela jävla boken. Fan vad GOTT jag pratar! God natt! /Otze

3 svar to “Förlåt!”

  1. Det ar faktiskt DJ Friedmann som rockar, inte jag

  2. Aha nu ser jag.. Sorry ska genast ändra 🙂

  3. Rolle ar javligt 2007 alltsa… Role ar det nya svarta. Andra.:)

Kommentera

