Helikoptern!

Ah, den klassiska helikoptern! Den aktivitet som förenar folk, skapar vänner och kanske det bästa exemplet på penishumor!

Du: ”Fan va jag hatar han där jävla Jonas… ÅH! Jävla idiot!!”
Någon: ”Men… men… visste du att han gjorde helikoptern framför Lisa igår?”
Du: ”Va? Legend! Gjorde han? Fan vilken skön och cool kille!!!”

Okej, ovanstående konversation har nog antagligen inte hänt i historien… men den skulle kunna ha hänt! Och då är mitt argument för att helikoptern skapar vänner troligt.

Idag gick jag och Styris och kom in på ämnet helikoptern… eller ÄRLIGT talat så gick det till exakt såhär när vi gick förbi EBCs ekmansal där man ser jättebra in genom fönsterna:

Skitpåsen: Alltså, fan vad jag vill moona åt alla som sitter där inne nu…
Styris: Haha, tänk om pungkulorna skulle synas då…?
Skitpåsen: Vadådå? Du menar om man har dom över axlarna?
….
varpå vi kom in på VAD DET HETER OM DU GÖR HELIKOPTERN FAST MED PUNGEN i gamla dagar.

Jag röstar för ”Äggsnurr” eller ”Testikel-slangbella”… har ni något bättre att komma med?

//Skitpåsen

Kommentera

