En dementi

Oavsett vad Skitpåsen skriver så är jag fortfarande inte gay. Hans enträgna försök att få mig att byta planhalva och börja äta korv så som han gör, det vill säga genom att svälja den hel. Har än så länge varit resultatlösa. Hans naiva tro på att om man sluter ögonen och önskar tillräckligt hårt är inte sann.

Skitpåsen, jag är ledsen. Men nu känner jag att jag måste säga det en gång för alla och slutgiltigt släcka den hoppets låga som flämtat i ditt bröst så länge. NEJ jag är inte bög, har jag fått dig att tro detta och på något sätt fått dig att hoppas på någonting som aldrig skulle inträffa så ber jag om ursäkt. Det var verkligen inte meningen.
Jag kommer aldrig vilja spela i ditt ”all dude team”. Förlåt.

// Styris

Kommentera

