Nyheter skakar om stommen i Keböl-crew!!!

Där satt jag en måndagskväll och surfade på Aftonbladet… mitt i allt får jag se denna förbryllande artikeln om vår vän Styris och hans garderobsutgång!!! Jag tog en bild på artikeln före den försvann. Jag gissar att Aftonbladet tog ner artikeln eftersom den enorma press på hemsidan som skulle ske när folk började länka till artikeln skulle nog krasha hemsidan.

Ta en titt för er själva (ni kanske måste klicka upp och förstora bilden för att kunna läsa den mindre texten):

johan_magnusson

Vidare berättar Styris om Pillirumpanbågar och hur han nu äter Korv med bröd med pillirumpan varje dag.

Chockerande men jag och Otze hade anat detta länge… det är först nu vi har ”starka och pålitliga bevis” på Styris läggning.

//Skitpåsen

2 svar to “Nyheter skakar om stommen i Keböl-crew!!!”

  1. Kan man inte lämna dig ensam en kväll utan att något som detta skall hända?
    Behöver du översyn 24/7?

    // Styris

  2. Och varför ligger denna nyhet under Sportbladet för? Det är ju helt klart en nyhet för Klick bilagan.

Kommentera

