Wiiieee!

Satt igår och tittade på lite tider från förr. Jag sprang på en bild från våran resa till Åre förra året och insåg att den jävla kylen vi hade bunkrat upp med då var sjukt respektabel!

Värt!

Eftersom jag får så fint besök nästa helg från Uddevalla hoppas jag på att min kyl ska se ut som den på bilden. Eller i alla fall något åt det hållet. Jag menar vi var ju ändå lite fler i Åre och hade några mer dagar på oss att tömma skiten. Hur som helst lär det bli fylla nästa helg och jag hoppas att folk är sugna! Ja jag vet att det bara är söndag idag, men jag är redan pepp och det är de två äckliga schleten som sitter på rummet mitt emot mitt och tar på varandra just nu också. Det är bara att ladda gott folk!

En annan sak.. som diskuterades igår. Vi i keböl-crew är lite besvikna på våra trogna och otrogna läsare som aldrig kommenterar våra sjukt idiotiska inlägg. Vi vet att de flesta redan tycker att vi är cp. Men vi vill kunna läsa det 🙂 // Otze the flöötmaster

5 svar to “Wiiieee!”

  1. När det nalkas till fylla kan du räkna med mig

  2. den där kylen fick mig villja ha en grogg! tack och bock nu korkar vi upp!

  3. Stalkers offer. Says:

    Keböl-crews störda blogg, vårt mörker i ljuset!

  4. Se där ja.. Ni lär er!

  5. Efter moget övervägande och starka rekommendationer från Mr B(n) så kommer här en kommentar:

    Har ingen aning om hur det kom sig att jag började läsa den här skiten men nu är det som ett beroende i klass med alkohol… (vilket jag mycket sällan säger nej till) Det gjorde ni bra!
    Men det ska tilläggas att jag är mycket imponerad av den fantastiskt välfyllda frysen, och då har jag sett en del sånna i mina dagar så jag vet vad jag pratar om! =)

    Keep it up!

Kommentera

