Mjölkschleten

Ni vet hur man ofta vaknar upp på bakfyllan och är typ världens törstigaste person… sen sörplar man i sig en halv liten vätska för att sedan gå och lägga sig igen. 10 minuter senare är man lika törstig igen. Så är det för fast jag vill inte ha nåt jävla vatten så jag dricker alltid det jag har i kylskåpet. Och det jag har i kylskåpet är alltid mjölk. Massa mjölk. Det hör inte till ovanligheten att jag har 6 liter mjölk. Vilken person bor ensam och köper 6 liter mjölk?! Jo, jag. Hursomhelst, så springer jag då på bakfyllan till kylskåpet i min mer och mer schletna morgonrock och häver i mig mjölk. Det brukar gå en liter. Första gången jag vaknar. Jag rensar fan kylskåp på mjölk när jag är bakis. Det finns inget bättre. Kall, svalkande mjölk. Jag har alltid tyckt om mjölk. När jag flyttade hemifrån sa mamma att mjölkkonsumptionen halverades i hemmet och vi är 6st i familjen… och mina småbröder dricker bra mycket mjölk dom med. Men inte lika mycket som storebror! Mjölkmästarn… Mjölkschletet!!!

//Skitpåsen

Kommentera

