Keböl!!!

Det var en rolig kväll fylld med skratt och laughter… jag var faktiskt nära på att gå hem tidigt på kvällen efetesrsom jag var opeppad… det ändrade snabbt nör OTzejävel hetsade mig att dricka mera… det slutade dock i att jag hetsade han mer än han hetsade mig… fy fan! Vi drack öl och spelade fan på värmlands… good times! sen sprang jag till rosa pantern för att köpa keböl… jag sa att jasg ville ha keböl… mannen i kassen gav mig en lapp… jag tänkte detta kan fan inte sluta bra… men jag fick mion keböl i samma veva som oskar the stekare dök upp och sa ”jag är inte förvånad över att träffa doig här…” jag var inte förvånad över att höra det heller ska jag säga! Jag var fan inte förvånad att jag beställde keböl… det var fanimej varför jag kom in till stan tilll  att börja med! Hursomhelst… jag hade min keböl… väntade med martin och jocke och johanna då Otzsböhgen, franz och lillpånken dök upp.. jag ledde dom till min grill… JOHANNESGRILLLEN och nu går dom hem leende med varsin KEBÖL!!!! VAFAN! Medans jag skriver detta svalnar min keböl ännu mer… vi syns och höres!!! //Skitpåsen

Kommentera

