KEBÖL!!!

Fan skulle se mig nu!! Bandkebab runt hela munnen! Så jävla gott! Jag lovade mig själv att skriva här när jag va full och det gör jag  nu! Det är gott! Keböl!!! Full!! Tröttt! Efterbliven!! Ja, jag mår bara dåligt när jag tänker efter men det är VÄRT!!!!

Fan det här med att ta med sig sin keböl hem är underskattat! Alla borde göra det! Skitpåsen fick mig att köpa en keböl-tallrik och det va lätt värt det!  Jag njuter till fullo av det här lilla aset till tallrik som står framför mig! Min nästa utmaning är att lyckas slita mig från kebölens grepp (ja jag ligger mer eller mindre med en keböl-tallrik i ansiktet  just nu) och klättra upp i min jävla säng och somna. Det lär bli svårt men önska mig lycka till! // Otze!

Otze

Kommentera

