I am off!

Min raket är färdig! Planen var ju att jag skulle få avslöja det hela med raketbygget själv men inget tycks undgå Styris och Skitpåsen. Hursomhelst så är raketen klar nu så när som på en sak.. Jag behöver lite plutonium. Någon som kan hjälpa mig att fixa detta? Om jag lyckas få tag på det så kommer take off att ta plats från mitt rum i morgon natt, när jag är full och kommer hem från pubrundan. Det känns som den bästa tiden.
Sedan kan jag ju även passa på att meddela att det är sjukt lyhört mellan rummen och korridoren på det här bygget. För det sista jag hörde igår när jag skulle försöka somna var hur skitpåsen går ut från styris och mummlar ”Otzejävel!” Inte undra på att de har fått nys om mitt raketbygge. Jag menar det är ju inga direkt tysta verktyg man använder när man bygger en raket 🙂 Peace // Otze

2 svar to “I am off!”

  1. Du hörde alltså inte hunden som tillbringade natten någon stans i huset. Det var en arg hund. Den skällde på någon med ojämna intervaller hela natten. Men det kan ju har varit svårt för dig att höra det över ljuden från dina powertools förstås =)

  2. Justa ja… Stryris vid pennan =P // Styris

Kommentera

