Dagen före krökaredagen!

Torsdagkväll innan kemidugga.. Jag har som vanligt inte pluggat alls lika mycket som jag hade hoppats. Det känns som vanligt värdelöst. Men så är det.. Jag har även ikväll haft besök av Styris och Skitpåsen för lite GH lirande. De gick in till Styris och pluggade när jag konstaterade att ena cymbalen på trumsetet glappade något hejdlöst. Men jag ska fixa det i helgen tänkte jag..

För övrigt har jag fått sällskap på mitt lilla rum nu av en elefant. Den är förvisso inte min. Vi (indien) gav ju bort den till Henrietta i födelsedagspresent. Men just nu står den här i alla fall efter att jag räddat den från bär-rummet där det stått och blivit utnyttjad ett tag 🙂 I morgon är det KRÖK! Godnatt! // Otze!

Kommentera

