När Otze ”sover”…

Jag och Styris är lite fundersamma nu… Otzebögen verkar ”sova” väldigt mycket när vi ska ”chill with the bros”… Det är något skumt på gång. Ingen bro sover sådär mycket!! Efter en mycket lång och trasslig diskussion kom jag och Styris fram till (helt logiskt) vad Otze egentligen gör när han ”sover”. Denna slutsats baserar vi på att Styris uppfattat hamrande ljud från Otzes rum samt att det ibland spelas bögig musik i samband med hamrandet. Den enda logiska förklingen på detta är han bygger en rosa raket för att bege sig till Barbados där han kan böga loss in i gammal ålder… Eftersom ord inte är bevis nog lyckades jag fånga en smygbild av Otze när han sitter i sin raket, skriker ”BARBADOS!!” och luktar illa:

rocket_otze

//Skitpåsen

Ett svar to “När Otze ”sover”…”

  1. Jag kan inte sluta skratta när jag ser denna bilden!

Kommentera

