Äcklig frukost!

Jaha.. Då sitter man här igen då. Det är måndag och jag äter äcklig frukost som vanligt. Men nej jag är inte bitter. Idag väntar dugga som jag inte pluggat vidare mycket inför så jag gick upp tjugo över fem i morse och har pluggat lite. Med betoning på lite!! För det mest har jag suttit här och skakat. Dels pga kylan som infinner sig på mitt rum, dels pga allt flöööt jag tryckte i mig igår och dels pga alkoholen jag drack i lördags. Men som sagt jag är inte bitter, jag njuter!! Det är ju snart helg igen, heh

Nu ska jag leta upp lite kläder jag kan ha på mig som inte ser ut eller luktar som skit. Det blir fan inte lätt ska jag säga! God morgon! // Otze

Kommentera

