Saken med efterfest…

haha okej… hmmm… det här med efterfest va ju en jäättebra idé… min korridor och mitt rum ser ut som det skulle ha blivit knullat upp och ner. Men jag antar att det är ett bra tecken. Riktigt hur tänkte jag  när jag skulle ha efterfest till ANALYSFESTEN? Det ligger kol över hela korridoren och mitt rum! Jag vet att jag cyklade hit 50liter fulvin och nu är det bara ca 20 liter kvar… bra jobbat alla! 😀

Ett par svaga minnen från igår:

  • Otze klättar mellan balkongerna
  • Jag röker i mitt rum
  • Jag äter kebab (Keböl)
  • Folk är fulla och spiller –> mina handukar är blöta
  • Jag cyklar med en xx liters dunke med vin i kärringkorgen på väg hem
  • Fylla

….

Kommentera

