FAAAAAAAN!?!?!

Skit i helvetes jävlar! Jag missade det viktigaste på hela kvällen! Nämligen att skriva här när jag jag va som fullast och kom hem igår. Men jag är fortfarande full så jag skriver nu! Igår var en mycket bra kväll! Jag minns inte sådär hejdlöst mycket men fan jag måste haft en bra kväll.  Det ligger nämligen kläder och random skit över hela golvet.. mer kläder än vad jag hade på mig. Dock finns det en sak som är snyggt upphängd nämligen min fina festlabbrock som inte har några märken. Vidare sitter jag och hostar som ett litet cp och jag är som sagt fortfarande full. Skitpåsen skriver ju även att jag klättrat mellan balkonger, det har jag inget minne av men fan vad jag lär ha varit spindelmannen! Ett annat minne jag har är också att det har spillts vin i mängder som kan förklara skitpåsens blöta handdukar, men nej påsejävel det va inte bara jag. Det var blött och äckligt hos dig redan innan jag kom! (Det är alltid blött och äckligt hos skitpåsen)

Om man nu tar ett litet tag och funderar över allt detta så kan man ganska snabbt konstatera att gårdagen gick i alkoholens tecken och sådana kvällar är jävligt bra kvällar!  Nu ska jag äta frukost, äcklig frukost för den som vill veta.  Jag skrev igår att jag alltid äter äcklig mat när jag ska supa. Jag ljög. Jag äter ALLTID äcklig mat oavsett vad jag ska göra eller inte göra! Godnatt! // Otze

Kommentera

