Det vankas…

Okej, så igår va en bra dag. Både Styris och Otze vet varför jag skulle kunna säga något sådant. Men nu säger jag så här:
Igår va en tung dag. ”Varför?” säger ni då att jag skriver att det var en tung dag när jag borde skriva om hur awsome den var!!! Jo, för att allting gick åt helvete! Det gick så mycket åt helvete att jag inte ens kan skriva om det här. Så illa är det.
Jag kan dock säga att denna bild beskriver kanske en bråkdel av kvällen:

eye_drunk
Hursomhelst haha, jag berättar för er boys senare! Måste ner på stan och bunkra upp skit inför ikväll då det ska supas som en liten jävel! Om nedanstående Otze kommer se ut som en övertjackad grottmänniska kommer jag se ut som den där mörka, våta grottan i vilken han bor. Okej… det där vart weird.

Btw… jag hittade Styris hemförening: http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=98382
HAHAAHAHAHHAHAHH!!!!

//Skitpåsen

Kommentera

