Analysen coming right up!

Jag slog upp ögonen för ca 30 minuter sedan med ett stort jävla leende på läpparna! Och ja det gjorde jag minsann för att jag vet att det vankas fylla ikväll, sjuk jävla fylla! Det kan tyckas patetiskt att fest får en att vakna med ett leende på läpparna och det är det också. Men det skiter jag och många andra i 🙂

Kylen är i alla fall laddad med bärs och jag själv har precis laddat upp med lite äcklig frukost. Jag äter bara äcklig mat på dagar då det vankas fylla! Man blir liksom aldrig mätt då och måste automatiskt dricka mer öl! Det funkar skitbra, ni borde testa! 🙂 Vidare planerade jag dessutom att plugga lite idag innan the fylla tar vid! Ja ja, jag vet.. jag bara ber om att bli kallad bög i det här läget och det kan jag ta eftersom vi alla vet att de enda true bögarna här är Styris och Skitpåsen. De försökte ju envisas med att den här bloggen skulle heta ”kebög” Inte ok! 😀

Hur som helst så ses vi la i dimman ikväll och om ni av någon konstig anledning vill hitta mig, följ då skriken och titta efter någon som rör sig som en grottmänniska som tagit 5 kg för mycket amfetamin!  // Otze

Kommentera

