The flööööt will fucking kill you!

Igår var det ju som många kanske vet söndag och det innebär flöööt! Närmare bestämt 8 liter cola, varsin pizza och 3 påsar snacks (såklart pillirumpanbågar) som jag, Påsen och Styris delade på. Det tittades även på film och spelades GH.

Idag när jag vaknar känner jag mig inte utvilad för fem öre utan bara fet, uppsvälld och trött! Visserligen är det väl så det ska vara men jag gillar det inte! Hur kan något som var så värt igår vara så ovärt idag? Jävla ”dagen efter flööt måndag”!  Hur som helst ska jag nu försöka resa på mig men om jag inte  har synts till innan dagens slut har försöket förmodligen tagit död på mig! // Otze

Ett svar to “The flööööt will fucking kill you!”

  1. jaaaa!!! HÅLLER HELT MED!!! Jävla ”flöööt-bakfylla” 😦

Kommentera

