Tant 4eva!

Fy fan att vara utklädd till mormor!  Inte nog med att man får höra ”Åhhh hej mormor!” från alla män… man har inte en blekaste chans att ragga upp nån när man ser ut som Kloaken meets Whore from Hell! Ni kommer få se bilderna snart… och dom är fan inte vackra! Jag kan säga att jag höll på att pissa på mig efter att jag sett mig själv i spegeln efter att ha försökt smeta läppstift på mig själv…

Hursomhelst… ni missa nåt som inte såg mig som en gammal tant och röjja på dansgolvet 😀 haha!

Kommentera

